Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Галоўная

Група №8 інтэграванага навучання і выхавання, санаторная

Інтэграванае навучанне і выхаванне - форма арганізацыі адукацыйнага працэсу, пры якой навучанне і выхаванне дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця (АПФР) і дзяцей, якія не маюць такіх парушэнняў, ажыццяўляецца сумесна ва ўстанове адукацыі.  (Крыніца: артыкул 267 Кодэкса аб адукацыі РБ)

Інтэграцыя - працэс двухбаковы. З аднаго боку, дзіця з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця рыхтуецца да сумеснага навучання са здаровымі аднагодкамі, адаптуецца да адукацыйнай прасторы дашкольнай установы. З іншага боку, дашкольная ўстанова рыхтуецца да працы з дзецьмі з ОПФР, стварае спецыяльныя ўмовы для яго навучання і выхавання.

Асноўнай мэтай інтэграванага выхавання і навучання з'яўляецца рэалізацыя права дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця на атрыманне адукацыі ў адпаведнасці з іх пазнавальнымі магчымасцямі і здольнасцямі па месцы жыхарства, іх сацыяльная адаптацыя і інтэграцыя ў грамадства, павышэнне ролі сям'і ў выхаванні і развіцці свайго дзіцяці.

      Галоўнымі задачамі з'яўляюцца:

  • развіццё патэнцыйных магчымасцяў дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця ў сумеснай дзейнасці са здаровымі аднагодкамі;
  • арганізацыя псіхолага-педагагічнага суправаджэння дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця ва ўстанове;
  • рэалізацыя карэкцыйна-развіваючага навучання, накіраванага на выпраўленне або паслабленне наяўных у дзяцей фізічных і (або) псіхічных парушэнняў, якія перашкаджаюць іх паспяховаму навучанню і развіццю;
  • развіццё ў дзяцей маўленчых, маторных, сацыяльных здольнасцяў, якія дазваляюць знізіць залежнасць дзіцяці ад старонняй дапамогі і павысіць сацыяльную адаптацыю;
  • фарміраванне пазітыўнага стаўлення да дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, стварэнне псіхалагічна камфортнага асяроддзя ва ўстанове;
  • аказанне кансультатыўнай дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, уключэнне іх у працэс выхавання і навучання, фарміраванне ў іх адэкватнага стаўлення да асаблівасцяў развіцця дзіцяці.

Як аформіць дзіця ў групу інтэграванага навучання і выхавання?

         

Бацькі дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця звяртаюцца ў ДУА "Цэнтр карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі Мінскага раёна" (ЦКРНіР) для праходжання дзіцем псіхолага–медыка–педагагічнай камісіі (ПМПК) і атрымання заключэння з рэкамендацыямі па арганізацыі адукацыйнага працэсу. Пры гэтым бацькі афармляюць згоду з заключэннем ЦКРНіР.

Заключэнне ЦКРНіР, а таксама пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці бацькі падаюць ва ўпраўленне адукацыі, які выдае накіраванне ў дашкольную ўстанову, дзе маюцца вольныя месцы ў групах інтэграванага навучання і выхавання.

Залічэнне дзіцяці ў дашкольную групу інтэграванага навучання і выхавання ажыццяўляецца на аснове наступных дакументаў:

  • накіраванняі, выдадзенага упраўленнем адукацыі мясцовага выканаўчага і распарадчага органа;
  • заявы законнага прадстаўніка выхаванца (з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і нармальна развіваецца);
  • заключэння ЦКРНіР (з рэкамендацыямі па арганізацыі адукацыйнага працэсу ў групе інтэграванага навучання і выхавання);
  • медыцынскай даведкі ўстаноўленай формы аб стане здароўя;
  • пасведчання аб нараджэнні (прад'яўляецца пры залічэнні).

Кіраўнік дашкольнай установы пры наяўнасці вышэйзгаданых дакументаў выдае загад аб залічэнні дзіцяці ў групу інтэграванага навучання і выхавання.

Пералік нарматыўных прававых дакументаў для арганізацыі навучання і выхавання дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця можна паглядзець на сайце asabliva.by

У групе працуюць

Выхавальнікі: 

Ажойчык Алена Антонаўна

Кліш Алена Вітальеўна

Памочнік выхавальніка:

Ветрава Кацярына Уладзіміраўна

разгарнуць » / « згарнуць

РАСПОРЯДОК ДНЯ

разгарнуць » / « згарнуць